
- Kolor – OLIWKOWA ZIELEŃ i to najlepiej ze złotym połyskiem. Kolor ten nie tylko królował w minionych tygodniach w moich dodatkach, ale również pojawiał się coraz częściej na powiekach, czy to w postaci kredki czy też metalicznych cieni. Wpadłam, uwielbiam!
- W przeciągu dłuższego już czasu obserwuję z niedowierzaniem, że ludzie jednak mają zasoby by zmienić swoje cechy i zachowania. To co kiedyś uznawałam z pewnik – ludzie się nie zmieniają– okazało się być ostatecznie mylne. Warto jednak, mimo bagażu niedobrych doświadczeń spojrzeć ponownie na świat i otwierać oczy ze zdziwienia. Nie myl z łatwowiernością !
- Zawsze bałam się dorastania dzieci, że to już nie będzie to samo, a ja będę tęsknić za czasami gdy byłam ich całym światem. Tak nie jest, nasza relacja zmienia się, dojrzewa, ubogaca się. Rozmowy są poważniejsze, a wgląd w pewne sprawy, podsumowania i wzajemność coraz większe. Piękne jest móc być częścią dojrzewania i przemian drugiego człowieka, szczególnie gdy masz w tym swój pośredni udział. Taka magia dnia codziennego.
- Piercing, czyli o tym jak w końcu udało mi się wykonać wszystkie przekłucia z mojej listy. Bogatsza w nostril, daith oraz medusa piercing czuję, że w końcu zdecydowałam się dokończyć to co chciałam i zaczęłam wiele lat temu. Gdzieś we mnie pojawiło się silne przekonanie, że mogę bo wartość swoją znajduję w środku, nie przeglądam się już dłużej w oczach innych.
- Branding. Delicious Beauty to już nie tylko blog czy kanał na Youtube, to również grupa ludzi, na razie niewielka, która tworzy społeczność zgromadzoną w okół platformy, którą założyłam 2 lata temu. Wielkie zmiany. Strona przeobraziła się znacznie, a statystyki lecą w górę jak szalone. Każdego dnia przecieram oczy i nie mogę uwierzyć, że tak daleko zaszłam i że chcecie ze mną, obok mnie współtworzyć DB.
- Kanał na Youtube przekroczył magiczne 1000 subskrybentów. Chcielibyście widzieć moją minę gdy zobaczyłam statystyki? Bezcenne.
- Instastories. Zaczęłam prowadzić bardzo aktywnie. Stanowi obecnie swojego rodzaju krótki vlog z dnia codziennego. Odzywam się dużo choć czasem bez sensu . Generalnie w tym roku postawiłam na rozwój Instagrama.
- Anine Bing, marka łącząca skandynawski styl z duchem Nowego Yorku. Ubrania, akcesoria, biżuteria w większości totalnie w moim stylu, a sama osobowość założycielki inspirująca.
- Kanał YT– Lydia Elisa Milen
- Słucham Flora Cash
I to by było na tyle. Wpadnij koniecznie na tradycyjnych ulubieńców miesiąca marca, o tutaj.
⭐️ Czytaj również: Inspiracje lutego 2019 ⭐️